oliviasworld

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Nästa Stan!!

Av Olivia Svensson - 21 februari 2013 10:10

Hej. Idag ska jag Isa och hennes mamma in till stan:) Det ska bli kul:) Min morgon började med att jag vaknade och gick ner och åt en macka sen så la jag mig i sängen igen:) Kollade lite på film sen så tog jag på mig kläder och sminkade mig:) Nu väntar jag på Isa:) Det ska bli kul att åka in till stan:) Det var inte så längesedan jag va inne i stan. Idag ska jag köpa lite saker som bomulls pads, nagelack, hårnålar, en film, hårspray, tröja:) Ni får se sen vad jag har köpt:) Jag kan göra en haul när jag kommer hem:) Bye
xoxo/Olivia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Svensson - 15 juni 2013 17:37


hej:) nu har jag precis kommit hem från stan. Jag har varit och hämtat pencilin för att jag har fått borelia:( Det är inte så kul men det kommer nog att gå över snabbt:) På onsdag ska jag till Göteborg:) Jag ska till liseberg med mina kompisar:) Det ...

Av Olivia Svensson - 9 maj 2013 17:31

Hej jag har inte bloggat på jättelänge. Pga av lite olika orsaker. Jag tänkte att jag skulle börja igen:) Jag ska till ullared den 28/5. det kommer bli jättekul jag ska dit med isa:) Vi kommer att springa runt på varuhuset och inte fatta vart vi ä...

Av Olivia Svensson - 4 mars 2013 16:16

Hej nu har jag precis kommit hem ifrån skolan nu sitter jag och slappar:) Idag har varit en vanlig dag typ:) På lördag ska jag på lasergame och bada på äventyrsbadet:) Yippi:) Sen på kvällen ska tjejerna i klassen ha en lite fest:) Vi ska ha det trev...

Av Olivia Svensson - 1 mars 2013 19:52

Hej nu har jag precis kommit hem från en rolig kväll med pappa:) Vi var på maxi och sen på skopunkten:) Det var jättemysigt:) Jag har köpt mig ett par vår skor:) Super fina:) Nu ska jag ta på mig pyjamas och lägga mig i soffan och kolla på gladiatore...

Presentation

Jag är en helt vanlig 14 årig tjej som gillar att va med kompisarna och spela piano, men jag har också andra intressen. Men det får du läsa mer i min blogg om

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards